Také bežné dni plné stresu a iných radostí

25.02.2016 09:28

Zazvoní budík. Vypnem ho. Veď on ešte bude zvoniť, možno aj sedem - osem krát. Na siedme zvonenie začínam mať mokré ucho. Niekto sa ma snaží zobudiť - budík v chlpatej verzii. Ešte príde budík vo verzii "vstaň a nakŕm ma, lebo prekúšem tie mreže" od mojej čiernej ušatej psálice Sally. No dobre. Tak vstávam, psy sa tešia, ja som rozbitá ako každé ráno po noci strávenej na 2x2cm. Veď predsa nebudem zavadzať psím slečnám, ktoré sú unavené po celom dni ničnerobenia, občasného rozťahania papúč po byte, kým ja!!! v práci zarábam na ich absolútne nepotrebné postielky, peliešky, hračky ("Pamlsky! Nezabudni na pamlsky!" už počujem ako ma opravujú...), pamlsky. Deň sa môže začať!

Málokedy sa stane, že nejdem s babami po práci von. Iba keď prší, je veľká zima, mám boľavý prst, som unavená, hladná, smädná, dávajú v telke Patrika Jane-a, keď spia a ja ich nechcem zobudiť, keď sa mi zdá, že už je priveľká tma, keď si musím ísť dať dorobiť nechty, mihalnice, prsia, lakte, kolená, vlasy... A v tie normálne, bežné dni (čítaj ako "každý deň", poznámka prekladateľa - Vizi) s nimi samozrejme idem všade, kde sa dá. Naháňame sa po parku (áno ja s nimi, veď predsa Kissy nenechám v štichu, ja som jej verná parťáčka, amen), hádzanie a aportovanie loptičiek, aportovanie Vizi (áno, prosím pekne, Pupa mi neaportuje loptu ale iba Vizin chvost...), štekanie na každého okoloidúceho psa (samozrejme iba keď sme na trojvodítku a pôsobí to oveľa teatrálnejšie) a podobné srandy každodenné...


www.youtube.com/watch?v=6NOCrQFzsA8


A vlastne!!! HAPPY BIRTHDAY KISSY!!! :)

Čo som to za paničku, že som zabudla Kissinke verejne pogratulovať, že áno... 23.2.2016 moja sladká princezná oslávila 3 roky, ktoré jej samozrejme spríjemňuje ta najkrajšia, najmilšia, najúprimnejšia a najdokonalejšia panička - JA! :) Tak všetko najlepšie Kissy! :*


Tu sme sa snažili spraviť jednu foto zo dňa narodiek, Kissy si však zjedla svoju narodeninovú (chabú ja viem, ale bŕzdej párty bude až o týždeň, oslávime aj s bračekom Goginom) dekoráciu...



Minulý piatok mali baby svoju premiérovú návštevu Viedne, celodenný výlet, v novom kufríku. No nezabudla panička doma všetky obojky a vodítka? Ešte že bola vychystaná ako keby išla na rande (veď aj išla ale pšššt) ale vodítka? A na čo.... Tak vycálovala 40 evri len tak za nové obojky a vodítka aby sme nedostali nedajbože pokutu alebočo... Viedeň je inak veľmi dogfriendly miesto, pustili nás úplne všade! :)