Máme šteňúchy :)

14.12.2016 22:18

Tak znova po dlhšej dobe ale tentokrát mám na to pádny dôvod :) Mali sme doma tehuľku a to poznáte.. ulahodiť tehotnému žalúdku, tehotnej hlavičke dopriať všetko, čo potrebuje, nezaťažovať príliš ale ani primálo... No hotová veda. A tie 2 mesiace boli táááááááké dlhé. Myslela som, že to ubehne ako voda, no nakoniec som si celkom užila tie "tri roky" čakania a využila som ich na vzdelávanie "ako sa pripraviť na pôrod". Aj keď som sa utvrdila v tom, že môžete prečítať stovky príručiek, kníh, vidieť milión videí a pýtať sa desiatok ľudí.. nikdy nebudete skutočne pripravení na to, čo príde! Ale po pravde, bolo to krásne, priviesť na svet tie maličké bacuľaté ňuníky... Ale o tom potom - skúsim dať dokopy aj video a určite si ho budete môcť pozrieť. A ozaj! Aby som nezabudla.. Určite vám celý čas chodí po rozume otázka "Kto je mama?". Mama... No nebudem vás dlho naťahovať, je to naša najrýchlejšia strela Vizi! A j naozaj dokonalá mama!