Klubovka naša každoročná, dopraj nám tituly

01.03.2016 08:54

Ako každoročne, prvá klubová výstava v roku sa uskutočnila v Urminciach, v rodnom kraji našich dievčat. Avšak tento rok sme si povedali, že nebudeme vstávať v čase, kedy na dedinách ešte aj sliepky spia. Tak sme sa ubytovali v malom penzióne, blízko Urminiec, ktorý sme mali celú noc iba pre seba, čo sme teda aj náležite využili :)


A ako to tak býva, keď je na jednej izbe šesť dievčat, srandy kopec a v konečnom dôsledku nám veľmi nepomohlo, že sme mohli neskôr vstávať, keďže sme išli spať okolo tretej... Ale baby sa vyšantili, raňajky stobodové a mohli sme sa vrhnúť na zber úrody... (titulov) :) ..aj keď tento rok trošku poskromnejšie, ale ako moja mamina povedala: ,,Nemôžete vždy zobrať všetko, to by ostatných rýchlo omrzelo a nemali by ste potom žiadnu konkurenciu. Treba sa nad nimi občas zľutovať." :)

Výstavný deň bol úžasný ako vždy s ľuďmi, ktorých mám úprimne rada a máme si vždy čo povedať, máme si vždy čo vypiť, haha :)

Pupa, Kissy aj Vizi sa predviedli ako vždy na výbornú, výnimočne som dostala privilégium vystaviť aj Vizinkinu mamu Insy a tá mi dala možnosť postaviť sa na stupienok víťazov best of breed - BOB! Ďakujem za nové skúsenosti, možnosti a zážitky. Po skončení výstavy som si dovolila vziať domov miesto troch vyčesaných dám aj jedného lišiačika, Pupinho brata Perryho. Socializácia v rušnom meste nikomu nezaškodí a priznám si, zamilovala som si ho ihneď ako som ho uvidela. O Perryho sa hneď v Bratislave strhla bitka a ja som znova skončila iba s troma babami, Perry robí v týchto dňoch spoločnosť Goginovi a Kissíkovi. Vždy som vedela, že človek si doma jedného papillona navyše ani nevšimne :)



BOB v podaní Inspiration For Nueva Sorpresa - Vizinkinej maminy :)


Hneď na druhý deň sme boli navštíviť našich troch chalanov, zistiť ako sa Perry udomácňuje a socializuje. Je to zlatíčko najzlatíčkovatejšie a podľa mňa každý kto s ním strávi aspoň dve minútky, by si ho najradšej nechal... Láska na prvý pohľad.

Zľava: Vizi, Kissy, Gogo, Perry, Pupa, Kissík :)