Deň za dňom, týždeň za týždňom..

15.03.2016 14:21

Človek by tu mohol písať naozaj každý jeden deň, čo nové zažil s tými ušatými potvorkami. No niektoré veci si občas treba nechať aj pre seba, veď nie všetky psie veci je hodno pretriasať na verejnosti. No nie? Ale samozrejme zhodnotenie posledného týždňa nie je vôbec od veci, hlavne keď bol extra plný nových zážitkov a šokantných udalostí! Tak napríklad taká návšteva palcinkárne Mexico nie je síce šokantná udalosť ale ten pocit, že tie psy si vás tak dobre poznajú a vedia, že vy im nedáte aj keby sa v tom momente naučili dvadsať nových trikov, a tak radšej "nenápadne" žobrú od prísediaceho, je na nezaplatenie...


Behom tohto týždňa sme si urobili Dog Activity večer s vínkom, ako inak. A so psami. (teraz som si predstavila, ako by to vyzeralo bez psov..)

Tu si môžete pozrieť video, ktoré vzniklo v ten večer a zachytáva, aké šikovné sú naše psice, papillonie dámy :)

youtu.be/xBCODzLfMgI

Okrem zábavných activity večerov sme sa celé dni túlali po lúkach a lesoch, psy boli samá burina, samý konárik, samý strom, zo psov sa nám chtiac nechtiac stával les. Ale ani to a ani Pupino háranie nás neodradilo od dlhých, veterných, studených prechádzok v prírode. Keby sme nestretli aspoň pätnásť srniek, to by som ešte predýchala. Ale ak by sme nestretli toho tristokilového diviaka, ktorý dupal ako slon, keď asi dvadsať metrov okolo nás prebehol, to by som bola veľmi sklamaná, nemusela by som si domov bežať vymeniť nohavičky a celý deň by nestál za nič..

Zopár fotiek z našich potulik prírodou :)
(Diviak sa ospravedlňuje, že na dreve nepózoval so psami, mal veľmi naponáhlo ale vraj nabudúce keď ho stretnete, máte mu odkázať, že sa s nami poznáte a rád sa s vami odfotí)

A teda týždeň bez poriadneho tréningu, by sa ani nepočítal. A tento týždeň sme zrovna "zahájili" agi sezónu v kynologickej hale RSDC v Pezinku. Vizi má asi tak 5x väčší drive ako mala minulý rok, čiže som už stratená úplne. A šípová ruženka Kissy sa nejak prebrala, stále však na mňa berie ohľad v tom smere, že behám aj s Vizi, tak ma nechce vysilovať. Veľmi milé od nej, čo poviete?