Ninka a Lola! :)

08.02.2016 08:36

Včera bolo naozaj nádherné počasie, asi 10 stupňov a slnečno, takmer bezoblačno. Síce sme s babami išli spať dosť neskoro ale sme si aj dlhšie pospali, tak sa nám aj chcelo aj nechcelo ísť von. No dobre, tak budem hovoriť za seba. Ich som sa pýtať nemusela. Jasné, že by išli aj na Mount Everest, keby mali s kým. Kto to ešte nepochopil, papillon nie je až tak krehký španiel, ako sa tvári, ako piští a ako sa ľutuje. Kondičku majú lepšiu ako bársaký teriér. A to mi určite dajú za pravdu všetci majitelia a milovníci tohto "nežného" plemena :)

Cieľ bol jasný - pobrežie Dunaja za hrádzou v Petržalke. Aspoň myslím, že je to Petržalka. Ak ma náhodou stretnete na ulici a ste zanietený turista, prosím nepýtajte sa ma ani kde je primaciálny palác.

Tak sme vyrazili v zložení Kissy, Vizi, Pupa, Kissík, Gogo, Ninka a Lola. Lola sa ani trošku necítila ako "iná", aj keď jej to Goginko dával stále patrične najavo. Rasista. To mi pripomína, že všetko boli papillony z Nueva Sorpresa :)

Ďakujem za pekné poobedie aj našim novým kamoškám.

Prikladám link na video z venčenia :)


https://www.youtube.com/watch?v=kobfQ0lytl8