Koľko ich máte? A to sú všetko vaši?

22.11.2016 16:03

Síce som už dlhšie nepísala žiadne príspevky ale to neznamená, že som zaháľala a nepapillonila som sa. Práve naopak! Nebol čas písať, pretože sme mali niekoľko prírastkov.. Niektoré nám prischli už natrvalo a niektoré máme doma ešte dočasne. Takže menšia rekapitulácia našich členov k dnešnému dňu. 7 papillonov, 1 kríženec huskyho, mačiatko a 2 kusy králika. A teraz si to predstavte. Taký bežný deň.

Ráno vstanem, zívnem. Kto je rýchly, využije to na kontrolu ústnej dutiny a stihne vybrať z posledného zuba (ten, ktorý sa tak ťažko čistí) ešte zvyšok večere. Odstrčím nenažrancov. Vstanem z postele a vyzujem si ponožky, pretože som znova šlapla do mláčky. Pardon - mláky. Saru totiž nerobí mláčky ale snaží sa vybudovať z našej jaskyne priehradu. Vypustím hejno chlpov na dvor, tvária sa, že sa venčia, jedným očkom na mňa pokukujú, kedy nastane vhodný čas aby vbehli dnu a vyžrali mačací záchodík. Mňam! To bola dobrota, teraz treba vypusinkovať páničkov. Poprípade poťahať mačku za chvost po byte. Zase nič nestíham. Psiská poslúchajte, musím bežať. Oddych v práci od psov... Aj keď... tie hartofle* mi začínajú už po hodinke znova chýbať. Po práci bežím domov, utriem mláčky, podvíham hovná, vynadám psom, to už je náš denný rituál. Bez toho si to už ani neviem predstaviť a keby náhodou bolo doma čisto asi by som musela... no nič, pokračujme. Psy na vodítka. Vodítko do ruky. 8 psov v jednej ruke. Tak prepočítajme si to. Jeden, dva, tri, štyri, päť, šesť, sedem a Saru. Fajn, môžme ísť. Človeka už pri toľkých psoch neprekvapí len tak hocaká reakcia okolia, resp. si to aspoň vždy myslí. Že už počul všetko, videl každú možnú reakciu. Že už nepríde nič nové. Omyl!



"Jeeeeej, koľko ich máte?"

"To sú všetko vaši?"

"A to aj viete ako sa volajú?"

"To sú všetci z jedného vrhu?"
"Ten psík, ktorý má nápis BOJÍM SA, sa bojí?"

"Veď sú všetci rovnakí, ako ich viete rozoznať?"

"To sú jej šteniatka?" (Keď nás vidia aj s Lolou)

... potom sú na playliste rôzne citoslovcia, náboženské prejavy, precvičovanie jednoduchých počtov do 20..



Pekný zvyšok utorka vám prajeme a pozdravujeme dnes výnimočne Klub malých psíkov! :)


*ak ste čakali vysvetlenie tohto slova, mňa sa nepýtajte, naozaj netuším, čo mi to prišlo na jazyk